Hoe lang heb ik de tijd om een artikel te retourneren?
Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de leveringsdatum worden geretourneerd.
Hoe retourneer ik een artikel?
Het online registreren van je retour/ruiling neemt slechts een minuut in beslag en zorgt ervoor dat u retouraanvraag veel sneller wordt verwerkt. U kunt dit doen door de instructies op u profiel te volgen.
Lees hier meer over ons retourbeleid.
In welke regio's leveren jullie?
Care of Carl levert in de hele EU. Voor bestemmingen in Scandinavië, Duitsland en Oostenrijk adviseren wij gebruik te maken van onze lokale sites die te vinden zijn op de volgende adressen:
Denemarken: | careofcarl.dk |
Finland: | careofcarl.fi |
Duitsland & Oostenrijk: | careofcarl.de |
Noorwegen: | careofcarl.no |
Zweden: | careofcarl.se |
Nederland: | careofcarl.nl |
Frankrijk: | careofcarl.fr |
Ik ben het referentienummer voor het ophalen van mijn pakket kwijt. Kan ik het nog ophalen?
Toen het pakket werd verstuurd, had je een e-mail moeten ontvangen met het trackingnummer. Hiermee kun je controleren waar en wanneer je het pakket kunt ophalen.
Hoe lang heb ik om mijn pakket op te halen?
Je pakket kan tot 7 dagen vanaf de bezorgdatum worden opgehaald.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Stuur een e-mail naar [email protected]. Houd er rekening mee dat we u bestelling niet kunnen annuleren zodra deze ons magazijn heeft verlaten. In dat geval raden we je aan de normale procedure voor het retourneren van een artikel te volgen, die hier wordt uitgelegd..
Welke bezorgopties bieden u?
DHL Green:
DHL's bezorgservice over de grond is minder belastend voor het milieu in vergelijking met het verzenden van bestellingen per vliegtuig. Via het DHL Green initiatief investeert het bedrijf ook in ambitieuze milieuprojecten om de klimaatvoetafdruk van uw levering verder te verkleinen. Je ontvangt een melding zodra je pakket onderweg is en je kunt je aflevervoorkeuren aanpassen. Als je niet thuis bent als uw bestelling aankomt, kunt u deze ophalen bij een DHL Servicepoint bij jou in de buurt. Geschatte levertijd: 4-6 werkdagen.
DHL Express:
DHL Express is een efficiënte luchtvrachtdienst die in de meeste delen van de EU binnen één werkdag kan leveren. U ontvangt een bericht zodra u pakket onderweg is en u kunt u aflevervoorkeuren aanpassen. Als u niet thuis bent als u bestelling aankomt, kun u deze ophalen bij een DHL Servicepoint bij uw in de buurt. Geschatte levertijd: Normaal gesproken binnen 1-2 werkdagen.
Ik wil een artikel retourneren dat ik met een cadeaubon heb gekocht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Het tegoed zal worden gecrediteerd op uw Care of Carl account en kan worden gebruikt voor toekomstige aankopen.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?
Kaart betalingen
Visa, Mastercard eller American Express. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.*
Paypal
Als u met PayPal wilt betalen, selecteert u bij het afrekenen de optie PayPal en volg u de instructies. U hebt een PayPal-account nodig om deze betaalmethode te gebruiken. Als u nog geen account hebt, kun u deze eenvoudig aanmaken tijdens het plaatsen van u bestelling. U bestelling wordt verzonden zodra we u betaling hebben ontvangen en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.*
*Transacties worden verwerkt in euro's (€). Als uw kaart een andere primaire valuta heeft, kan uw provider valutawisselkosten in rekening brengen, waarvoor Care of Carl AB geen verantwoordelijkheid draagt. Neem contact op met uw kaartuitgever of bank voor meer informatie.
Hoe dien ik een claim in met betrekking tot een defect artikel?
Neem contact met ons op via [email protected], en geef ons een beschrijving van het probleem en een afbeelding waarop het defect te zien is.
Hoe wordt mijn claim opgelost?
In eerste instantie wordt de storing zonder extra kosten voor u verholpen door een kleermaker of schoenmaker. Als uw claim wordt goedgekeurd en reparatie niet mogelijk is, bieden we u de keuze tussen een vervangend artikel, het bedrag op uw rekening gecrediteerd of een volledige terugbetaling.
Onze klanten moeten volledig op hun gemak kunnen winkelen bij CareOfCarl.nl. Lees hieronder meer over onze veiligheids- en beveiligingsmaatregelen.
Care of Carl biedt de volgende betaalmethoden:
Kaart betalingen
Visa, Mastercard of American Express. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.
PayPal
Als u met PayPal wilt betalen, selecteert u bij het afrekenen de optie PayPal en volgt u de instructies. U moet een PayPal-account nodig hebben om deze betaalmethode te gebruiken. Als u nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig aanmaken tijdens het plaatsen van u bestelling. U bestelling wordt verzonden zodra we u betaling hebben ontvangen en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Wat zijn cookies en hoe gebruiken we ze?
Cookies worden gebruikt om de functionaliteit van een website te maximaliseren en de beste winkelervaring te bieden. Cookies stellen ons onder andere in staat om bij te houden welke artikelen zich in uw winkelwagen bevinden.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die lokaal op uw apparaat worden opgeslagen en die informatie bevatten waarmee de website elke bezoeker kan identificeren.
Er zijn twee soorten cookies, en beide worden door Care of Carl gebruikt. Het eerste type wordt permanent op uw apparaat opgeslagen en bijvoorbeeld gebruikt om te meten hoe u als bezoeker door onze homepage navigeert.
Het andere veelgebruikte type cookie is een "sessiecookie", dat een unieke identificatie bevat waarmee onze servers kunnen bijhouden welke bezoeker wie is. Sessiecookies worden nooit permanent op uw apparaat opgeslagen, maar worden automatisch verwijderd zodra u uw browser afsluit. Care of Carl maakt ook gebruik van cookies van derde partijen om de beste ervaring te bieden. Cookies moeten worden geactiveerd om u een probleemloze ervaring te kunnen bieden.
Kan ik zelf bepalen hoe cookies worden gebruikt?
Ja. Als u het gebruik van cookies wilt blokkeren, kunt u dit doen via de beveiligingsinstellingen van uw browser. De manier waarop u dit doet, hangt af van de browser die u gebruikt. Het uitschakelen van cookies zal echter de functionaliteit van de website beperken.
Als u marketing die op een ander platform plaatsvindt wilt inactiveren, vindt u hieronder instructies. Houd er rekening mee dat dit soort marketing alleen door de gebruiker zelf kan worden geïnactiveerd.
Om op intrest gebaseerde reclame van Facebook te deactiveren:
Ga naar http://www.facebook.com/ads/preferences/edit/, en klik op "Advertentie-instellingen".
Om op interesses gebaseerde advertenties van Google te deactiveren:
Als u niet bent aangemeld bij u Google-account, ga u naar https://adssettings.google.com/anonymous en schakel u de twee blauwe selectievakjes uit zodat ze grijs worden en klik u vervolgens op "Inactiveren" in het pop-upvenster dat verschijnt.
Als u momenteel bent aangemeld bij uw Google-account, gaat u naar https://adssettings.google.com/authenticated Schakel het blauwe selectievakje aan de rechterkant uit zodat het grijs wordt en klik vervolgens op "Inactiveren" in het pop-upvenster dat verschijnt.
Op interesses gebaseerde marketing van Criteo uitschakelen:
Ga naar https://www.criteo.com/privacy, en scroll naar beneden naar rubriek 2, "Criteo Sponsored Products". Klik op beide knoppen naast "Opt out" en zorg ervoor dat ze op "on" staan.
+46 (0)10-707 95 80
Ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST. Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met uw provider voordat u belt of neem contact met ons op via e-mail op het onderstaande adres.
[email protected]
We streven ernaar u e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Contactgegevens voor specifieke afdelingen vindt u hier..
Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier..