We bieden 14 dagen open retour vanaf de datum van levering.
Het online registreren van je retourzending duurt slechts een minuut en zorgt voor een veel snellere verwerking van je retouraanvraag. Je kunt dit doen door naar je Profiel te gaan en de instructies te volgen.
Optie 1 (snelste methode)
Specifieke informatie over wat van toepassing is op elke betaalmethode kun je vinden in het menu.
Optie 2
Specifieke informatie over wat van toepassing is op elke betaalmethode kun je vinden in het menu.
Specifieke informatie over wat van toepassing is op elke betaalmethode kun je vinden in het menu.
Ja, je kunt artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren.
Zodra de artikelen arriveren, verwerken we de retourzending en storten we je aankoopbedrag terug. We nemen via e-mail contact met je op wanneer dit is gebeurd.
+46 (0)10-707 95 80
Ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST. Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met uw provider voordat u belt of neem contact met ons op via e-mail op het onderstaande adres.
[email protected]
We streven ernaar u e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Contactgegevens voor specifieke afdelingen vindt u hier..
Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier..
Wij bieden momenteel persoonlijk stijladvies aan via zowel digitale als fysieke klantgesprekken in de buurt van ons hoofdkantoor in Borås, Zweden.
Als je geïnteresseerd bent en een afspraak wilt maken met onze personal shopper, stuur dan een e-mail naar [email protected] en geef aan of je een digitale of fysieke ontmoeting wenst. Wij komen dan bij je terug met meer details en tijdsvoorstellen.
Onze stijladviseurs kijken ernaar uit om je te helpen je garderobe bij te werken en te investeren in kwaliteitskleding die lang meegaat!