Het product is alleen beschikbaar als Pre-Owned
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van
Een mannengarderobe zou opgebouwd moeten zijn rond eenvoudige, stijlvolle kleding met strakke lijnen - tijdloze, gemakkelijk te combineren kledingstukken die gemaakt zijn om lang mee te gaan. Dit was het oprichtingsprincipe van Filippa K uit Zweden en vormt nog steeds de kern van de filosofie van het merk'.Filippa K hanteert een holistische benadering van stijl en combineert traditioneel vakmanschap met moderne innovatie. Getailleerde kleding krijgt een sportievere touch en bij alle productie wordt rekening gehouden met het milieu. Het doel van het merk' is om in 2030 100% duurzaam te produceren.
Afmetingen in cm | 46 | 48 | 50 | 52 |
---|---|---|---|---|
Mouwlengte | 46 | 46,5 | 46,5 | 46,5 |
Borstwijdte | 100 | 104 | 108 | 112 |
Taillewijdte | 88 | 92 | 96 | 100 |
Kledingstuklengte | 72 | 73 | 74 | 75 |
Schouderwijdte | 45 | 46 | 47 | 48 |
Een mannengarderobe zou opgebouwd moeten zijn rond eenvoudige, stijlvolle kleding met strakke lijnen - tijdloze, gemakkelijk te combineren kledingstukken die gemaakt zijn om lang mee te gaan. Dit was het oprichtingsprincipe van Filippa K uit Zweden en vormt nog steeds de kern van de filosofie van het merk'.
Filippa K hanteert een holistische benadering van stijl en combineert traditioneel vakmanschap met moderne innovatie. Getailleerde kleding krijgt een sportievere touch en bij alle productie wordt rekening gehouden met het milieu. Het doel van het merk' is om in 2030 100% duurzaam te produceren.
Een mannengarderobe zou opgebouwd moeten zijn rond eenvoudige, stijlvolle kleding met strakke lijnen - tijdloze, gemakkelijk te combineren kledingstukken die gemaakt zijn om lang mee te gaan. Dit was het oprichtingsprincipe van Filippa K uit Zweden en vormt nog steeds de kern van de filosofie van het merk'.
Filippa K hanteert een holistische benadering van stijl en combineert traditioneel vakmanschap met moderne innovatie. Getailleerde kleding krijgt een sportievere touch en bij alle productie wordt rekening gehouden met het milieu. Het doel van het merk' is om in 2030 100% duurzaam te produceren.
+46 (0)10-707 95 80
Ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST. Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met uw provider voordat u belt of neem contact met ons op via e-mail op het onderstaande adres.
[email protected]
We streven ernaar u e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Contactgegevens voor specifieke afdelingen vindt u hier..
Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier..