✔ Gratis bezorging vanaf €30 - ✔ Gratis retour

Zo werkt de reparatieservice

We hebben de meest gestelde vragen hieronder verzameld en beantwoord.

  • Met wie kan ik contact opnemen als ik een reparatie nodig heb?
      Als je gebruik wilt maken van de service, kun je contact opnemen met onze klantenservice via onze chat of per e-mail op contact@careofcarl.com.
  • Welke kledingstukken kunnen gerepareerd worden?

      Patagonia stelt dat alles wat gerepareerd kan worden, gerepareerd kan worden.

      Om hygiënische redenen worden alleen schone kledingstukken geaccepteerd voor reparatie. Kledingstukken zoals ondergoed, sokken, zwemkleding, handschoenen, hoeden, shorts en onderkleding kunnen niet gerepareerd worden. 

      In sommige gevallen kunnen andere kledingstukken ook onherstelbaar zijn, zoals jassen met ernstige schade waarbij de voering los is geraakt.

      Als je twijfelt of je kledingstuk gerepareerd kan worden, neem dan contact op met onze klantenservice via contact@careofcarl.com en wij helpen je verder met je reparatieverzoek.

  • Kan ik mijn kledingstuk fysiek retourneren voor reparatie?
      Care of Carl biedt momenteel niet de mogelijkheid om je kledingstuk rechtstreeks bij ons af te leveren. Patagonia biedt echter reparaties aan in hun fysieke winkels in de volgende steden: Stockholm, Berlijn, Amsterdam, München en Milaan. Houd er rekening mee dat wanneer je een reparatie laat uitvoeren in een winkel van Patagonia, het proces volledig door hen wordt afgehandeld en hun specifieke reparatievoorwaarden van toepassing zijn.
  • Zal de reparatie zichtbaar zijn op het kledingstuk?

      Bij reparaties streeft Patagonia ernaar om het nieuwe materiaal zo goed mogelijk te laten overeenkomen met het bestaande, hoewel dit soms niet mogelijk is, vooral bij oudere kledingstukken waarvan de stof kan zijn veranderd of verouderd.

      Zelfs als het kledingstuk niet naar de oorspronkelijke staat terugkeert, blijft de functionaliteit behouden, zonder de noodzaak van verdere consumptie.

  • Hoe werkt het proces?
      1. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail op contact@careofcarl.com

      2. Je ontvangt gedetailleerde instructies over hoe je je kledingstuk naar ons kunt sturen bij Care of Carl.

      3. Wij zorgen ervoor dat het kledingstuk naar Patagonia wordt gestuurd, waar het wordt gerepareerd door de specialisten van het merk.

      4. Zodra de reparatie voltooid is, sturen we je product terug, klaar voor gebruik.


        De geschatte tijd voor reparatie en verzending is 6 tot 8 weken, maar dit kan variëren afhankelijk van factoren zoals het seizoen en de omvang van de reparatie.

Wil u doorgaan waar u gebleven was?

Nee, ik wil opnieuw beginnen
Ja, ik wil doorgaan

Klantenservice

Terug

Contact opnemen

Telefoon

+46 (0)10-707 95 80
Ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST. Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met uw provider voordat u belt of neem contact met ons op via e-mail op het onderstaande adres.

E-mail

[email protected]
We streven ernaar u e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

Aanvullende contactgegevens

Contactgegevens voor specifieke afdelingen vindt u hier..


FAQ

Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier..

4.59/5 2160 Beoordelingen

Recibí el artículo pedido, envío rápido y seguro x DHL. Volveré a comprar en esta web. Muchas gracias.

EZE G

2025-01-18

Koper

2024-12-25

The item is very well done and you can appreciate the details and quality. The shipping was very quick but a little bit overpriced. Overall I am very happy with the purchase and would use it again. 

Maurizio V

2025-01-14

Koper

2024-12-28

Compra desde España, envío rápido, ningún problema y recibiendo información puntualmente.

Marga S

2025-01-13

Koper

2024-12-26

Todo perfecto

francisco L

2025-01-13

Koper

2024-12-27

Very good and kindly

Raffaella V

2025-01-13

Koper

2024-12-28

Excellent, delivery was so quick too

Nicola A

2025-01-11

Koper

2024-12-20

I finally found what I was looking for on the Care of Carl website and the delivery arrived smoothly.

Sandra B

2025-01-07

Koper

2024-12-21

Prodotti di qualità e spedizione veloce!

Giulia M

2025-01-04

Koper

2024-12-10

Qualità dei materiali e spedizione veloce

Luca S

2024-12-31

Koper

2024-12-16

Perfect , price good , delivery perfect 

Dany V

2024-12-30

Koper

2024-12-14

Article conforme authentique avec une promotion très intéressante avant Noël et livraison rapide ! Je recommande ce site 

Isabelle L

2024-12-27

Koper

2024-12-08

I bought a wool hat,everything perfect,precise delivery,i recommend it

Lorella S

2024-12-24

Koper

2024-12-09

livraison très rapide et échanges très rapides et cordiaux ! je recommande ! 

EVA B

2024-12-19

Koper

2024-12-03

Great prices & great service! Will certainly be back! Thanks very much.

Terence B

2024-12-19

Koper

2024-12-04

Everything isnok

Fabiano B

2024-12-18

Koper

2024-12-04

Très bon produit et excellent service. Ne pas hésiter à se faire plaisir. Merci !

FREDERIC F

2024-12-17

Koper

2024-12-01

Very good service! Thank you!!

Daniel M

2024-12-16

Koper

2024-12-01

Smooth, no problem. I'd like to have more update with the shipping, but it's good

Nicola M

2024-12-11

Koper

2024-11-27

Très bon service, rapport qualité-prix excellent. 

Dorcy C

2024-12-09

Koper

2024-11-24

Goede site. Snel geleverd voor een nette prijs.

Ton d

2024-12-09

Koper

2024-11-24

Very professional,  they replied to my email Very quickly and gave me tracking for my parcel, arrived in time ,thanks. 

Kastriot S

2024-12-09

Koper

2024-11-21

Choose your delivery country
  • Sweden
  • Denmark
  • Norway
  • Finland
  • Germany
  • Austria
  • Belgium
  • Ireland
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czechia (Czech Republic)
  • Estonia
  • Greece
  • Hungary
  • Liechtenstein
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malta
  • Poland
  • Portugal
  • Slovakia
  • Slovenia
  • Netherlands
  • France
  • Switzerland
  • Spain
  • Italy
  • United Kingdom