We hebben de meest gestelde vragen hieronder verzameld en beantwoord.
Patagonia stelt dat alles wat gerepareerd kan worden, gerepareerd kan worden.
Om hygiënische redenen worden alleen schone kledingstukken geaccepteerd voor reparatie. Kledingstukken zoals ondergoed, sokken, zwemkleding, handschoenen, hoeden, shorts en onderkleding kunnen niet gerepareerd worden.
In sommige gevallen kunnen andere kledingstukken ook onherstelbaar zijn, zoals jassen met ernstige schade waarbij de voering los is geraakt.
Als je twijfelt of je kledingstuk gerepareerd kan worden, neem dan contact op met onze klantenservice via contact@careofcarl.com en wij helpen je verder met je reparatieverzoek.
Bij reparaties streeft Patagonia ernaar om het nieuwe materiaal zo goed mogelijk te laten overeenkomen met het bestaande, hoewel dit soms niet mogelijk is, vooral bij oudere kledingstukken waarvan de stof kan zijn veranderd of verouderd.
Zelfs als het kledingstuk niet naar de oorspronkelijke staat terugkeert, blijft de functionaliteit behouden, zonder de noodzaak van verdere consumptie.
+46 (0)10-707 95 80
Ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST. Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met uw provider voordat u belt of neem contact met ons op via e-mail op het onderstaande adres.
[email protected]
We streven ernaar u e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Contactgegevens voor specifieke afdelingen vindt u hier..
Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier..
Wij bieden momenteel persoonlijk stijladvies aan via zowel digitale als fysieke klantgesprekken in de buurt van ons hoofdkantoor in Borås, Zweden.
Als je geïnteresseerd bent en een afspraak wilt maken met onze personal shopper, stuur dan een e-mail naar [email protected] en geef aan of je een digitale of fysieke ontmoeting wenst. Wij komen dan bij je terug met meer details en tijdsvoorstellen.
Onze stijladviseurs kijken ernaar uit om je te helpen je garderobe bij te werken en te investeren in kwaliteitskleding die lang meegaat!